STEAM Sprinter – Dyrenes seje superkræfter

Vi understøtter interessen for naturvidenskab og teknologi.
Forside / Forening / Uddannelse / STEAM Sprinter / STEAM Sprinter – Dyrenes seje superkræfter

I dette forløb skal eleverne inspireret af store opfindere som Leonardo Da Vinci designe og programmere legorobotter, hvor vi inddrager nogle af dyrenes seje superkræfter.

Aktiviteten kan indgå i et forløb om f.eks. dyr, tilpasninger eller evolution. Eleverne arbejder i en kreativ proces, så der er brug for en aktivt deltagende lærer, der kender klassen.

Faglige begreber: Dyrs tilpasninger, dyrs egenskaber

Information

Praktisk info

Målgruppe
4-6. klasse

Varighed
3-4 lektioner.

Inden besøget inddeles eleverne i små grupper på 2-3 personer

Har du spørgsmål til STEAM Sprinter eller vil du gerne booke en aktivitet, så kontakt os endelig.

Kontaktperson
Katrine Læssøe Mikkelsen
Katrine Læssøe Mikkelsen
Director, Education
Insero
kami@insero.com
+45 41 77 24 64

Vil du gerne udvikle undervisningen?

Vi giver inspiration til, hvordan du inddrager teknologi og innovation i undervisningen.