STEAM Sprinter – Dyrenes seje superkræfter

Vi understøtter interessen for naturvidenskab og teknologi.
Forside / Forening / Uddannelse / STEAM Sprinter / STEAM Sprinter – Dyrenes seje superkræfter

I dette forløb skal eleverne inspireret af store opfindere som Leonardo Da Vinci designe og programmere legorobotter, hvor vi inddrager nogle af dyrenes seje superkræfter.

Aktiviteten kan indgå i et forløb om f.eks. dyr, tilpasninger eller evolution. Eleverne arbejder i en kreativ proces, så der er brug for en aktivt deltagende lærer, der kender klassen.

Faglige begreber: Dyrs tilpasninger, dyrs egenskaber

Book aktivitet

Har du spørgsmål til STEAM Sprinter eller vil du gerne booke en aktivitet, så ring til Lene Bechgaard Rasmussen på tlf. 28 14 53 37 eller send en mail på lera@insero.com

Information

Praktisk info

Målgruppe
4-6. klasse

Varighed
3-4 lektioner.

Inden besøget inddeles eleverne i små grupper på 2-3 personer

Har du spørgsmål til STEAM Sprinter eller vil du gerne booke en aktivitet, så kontakt Lene Bechgaard Rasmussen

Kontaktperson
Lene Bechgaard Rasmussen
Lene Bechgaard Rasmussen
Konsulent, Education
Insero Horsens
lera@insero.com
+45 28 14 53 37

Vil du gerne udvikle undervisningen?

Vi giver inspiration til, hvordan du inddrager teknologi og innovation i undervisningen.